هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت

6 دیدگاه
کپی شد 🙂

هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت

فرض کنید شما شخص یا سازمانی هستید که برای کسب و کار خود قبلا سایتی سفارش داده اید تا بتوانید از طریق آن در فضای اینترنت به معرفی کالاهای خود و ارائه خدمات بپردازید. از آنجایی که سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار است باید همیشه وضعیت خوب و استیبلی داشته باشد تا در هر زمان از شبانه روز آمادگی ارائه سرویس به مخاطبان و مشتری های شما را داشته باشد.

هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت

برای اینکه بتوانید سایت را در همواره در وضعیت استیبلی نگه دارید نیاز هست که برنامه ای برای تعمیر و نگهداری از سایت را در لیست کارهای روزانه خود داشته باشید. مثلا نیاز هست که روزانه به سایت سر بزنید یا بخش های مختلف آن را تست کنید تا مطمئن شوید مشکلی در کارایی آن ایجاد شده است است یا نه و یا آن را آپدیت و بروز نگهدارید و زمانی که مشکل فنی در سیستم رخ داد آن را برطرف نمایید.

انجام این موارد علم، دانش و تخصص خود را طلب می کند. به این منظور که اگر علم کافی در این زمینه را نداشته باشید ممکن است روز به روز برای سایت مشکلات جدی تر پیش آید که همین می تواند نارضایتی های زیادی برای مشتری و مخاطبان شما ایجاد کند!

حال بنا به دلایلی مثل: عدم علم و دانش کافی در این زمینه، کم بود وقت و… خواسته باشید کارهای سایت را برون سپاری کنید و فرد یا مجموعه ای را برای انجام کارهای سایت انتخاب کنید! اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که فرد یا شرکتی که قرار است کارهای سایت را انجام دهد یا به اصطلاح وظیفه ی پشتیبانی سایت را بر عهده بگیرد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چطور می شود یک فرد یایک مجموعه ی مناسب را برای اینکار پیدا کرد؟ من چه درخواست هایی را باید از پشتیبان سایت داشته باشم و الی آخر. ما قصد داریم در این مقاله یه چند سوال خیلی مهم در این رابطه بپردازیم.

پیدا کردن فرد یا یک مجموعه متعهد

  1. پیدا کردن فرد یا یک مجموعه متعهد
    قدم اولی که باید بردارید این هست که چه کسی یا چه مجموعه ای می تواند مناسب برای کار شما باشد! اگر قبلا سایت خود را ایجاد کرده اید می توانید از سازمانی که اینکار را برای شما انجام داده است شروع کنید. اگر به هر دلیلی شرایط طوری نیست که بتوانید با سازمانی که قبلا وظیفه ای طراحی سایت را داشته است همکاری کنید می توانید با یک سرج ساده در اینترنت و یا پرس و جو از دوستان و آشنایان شروع کنید.آیا این شخص یا سازمان قادر به انجام کارهای سایت من هست؟
  2. آیا این شخص یا سازمان قادر به انجام کارهای سایت من هست؟
    قدم دوم اینکه بررسی کنید کدام یک از این افراد یا شرکت ها توانایی لازم برای انجام کارهای سایت شما را دارند یا نه. بهتر است بررسی را از گزینه هایی شروع کنید که مرتبط با فضای کاری شما باشد. بطور مثال فرض کنید که سایت شما با یکی از سیستم های مدیریت محتوا از جمله وردپرس راه اندازی شده باشد. اینجا بهترین گزینه شخص یا سازمانی هست که فضای کاری آنها روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس باشد. یا فرض کنید سایت شما با زبان برنامه نویسی php کد نویسی شده باشد. اینجا شخصی که تسلط به asp دارد دیگر گزینه مناسبی برای کار شما نیست!سوابق و نمونه کار ها را بررسی کنید!
  3. سوابق و نمونه کار ها را بررسی کنید!
    قدم سوم، هر فرد یا سازمانی که شما به عنوان یک گزینه خوب به آنها فکر می کنید یکی از ویژگی هایی که باید داشته باشند نمونه کارهای قبلی و سوابقشان هست. شما باید سوابق و نمونه کارهایی را که انجام داده اند بررسی کنید. با اگر برایتان مقدور هست با مشتریان آنها صحبت کنید و نظر آنها را از همکاری که با آن شخص یا سازمان داشته اند بپرسید. این مورد می تواند خیلی به انتخاب یک گزینه خوب به شما کمک کند.از سیستم کاری و مدت زمان پاسخگویی بپرسید!
  4. از سیستم کاری و مدت زمان پاسخگویی بپرسید!
    قدم چهارم، بعد از اینکه به نتیجه رسیدید بهترین شخص یا سازمان چی کسی هست و  فضای کاری آنها مرتبط با کار شماست. باید از سیستم کاری که دارند سوال کنید. یعنی اینکه بپرسید:
    کارها از چه طریق باید درخواست داده شوند؟
    مدت زمان پاسخگویی به درخواست ها چه میزان هست؟
    چه ساعاتی از شبانه روز قادر هستند تا پاسخگوی شما باشند و به درخواست های شما رسیدگی کنند؟
    چه روزهایی از هفته امکان ارائه خدمات و سرویس برای شما را ندارند؟
    آیا در تعطیلات رسمی پاسخگویی به درخواست ها انجام می شود و …این ها همه مواردی هستند که در انتخاب یک فرد مناسب به عنوان پشتیبان فنی سایت باید به آنها توجه کنید تا بتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید.

درصورتی که هر گونه سوال یا نظری در مورد این مطلب دارید می توانید در بخش نظرات آن را مطرح کنید تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

برای آگاهی از تعرفه های پشتیبانی سایت می توانید از طریق Whatsapp یا Telegram اقدام کنید. یا فرم تماس زیر را پر کنید تا اسرع وقت با شما تماس بگیریم!




    از چه طریقی به درخواست شما پاسخ بدیم؟

     


     

    5/5 - (3 امتیاز)
    کپی شد 🙂
    برچسب مطالب:

    6 دیدگاه. ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

    • من سایت پیش بینی دارم و ی تیم پشتیبانی خوب لازم دارم شما میتونین معرفی کنین؟

      پاسخ
    • سلام هزینه نگه دارای سایت رو میخواستم بدونم
      من یه سایت فروش دارم میخواستم بدونم هزینه نگاه داری سایتم برای هر ماه چه مقدار میشود
      موارد شامل
      بهینه سازی تصاویر سایت
      به روز نگاه داشتن سایت چه از طریق گداشتن عکس و یا فیلم جهت هر مناسبت از طرف شمال
      پاسخگویی به سوالات مدیر سایت از طرف شما
      به روز نگاه داشتن هسته ورد پرس قالب و افزونه ها
      ثبت سایت در گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیکس
      نصب افزونه های مورد نیاز
      افزودن فونت به قالب و تنظیمات مربوط به ووکامرس
      به جز
      در کل میخوام سایت و رو به روز نگه دارید از نظر ابدیت و عکس و قالب
      مطلب گذاری و سئو کاری و پرسش و پاسخ به مشتریان با خودم است
      ممنون میشم قیمت رو بهم بگید

      پاسخ
      • وب کاستر
        12تیر، 1398 22:19

        با سلام و احترام
        ممنون از اینکه نیازهای خودتون از پشتیبانی رو کامل توضیح دادید!
        یه سری ابهام وجود داره که نیاز هست قبل از اعلام هزینه با شما مطرح و برطرف شود، تا بتوان هزینه دقیق را اعلام کرد.
        برای این منظور پیشنهاد میکنم درخواست خودتون رو در این فرم ثبت کنید تا با شما تماس گرفته شود یا با شماره پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

        باتشکر
        وب‌کاستر
        تجربه‌ی خوب طراحی

        پاسخ
    • اکبرزاده
      13تیر، 1397 10:35

      سلام
      هزینه پشتیبانی ماهانه واسه یک سایت فروشگاهی چقدر میشه؟

      پاسخ
      • وب کاستر
        13تیر، 1397 11:53

        با احترام
        برآورد هزینه پشتیبانی سایت به پارامترهای مختلفی از جمله: تعداد کارهای ارسالی در ماه، ساعات و مدت زمان پشتیبانی و پاسخگویی در روز و… بستگی دارد.
        درصورتی که تمایل دارید هزینه پشتیبانی برای سایت شما برآورد شود می توانید درخواست خود را از طریق فرم مشاوره که در همین صفحه هست برای ما ارسال کنید تا اسرع وقت در این خصوص با شما تماس گرفته شود.

        موفق باشید…

        پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Fill out this field
    Fill out this field
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.