برای داشتن سایت چی نیاز دارم

بدون دیدگاه
کپی شد 🙂

برای داشتن سایت چی نیاز دارم

اگر شما با سایت و فعالیت در اینترنت آشنا هستید ممکن هست که تصمیم گرفته باشید خودتان برای فعالیتی که در دنیای واقعی دارید یک سایت یا یک آدرس در اینترنت برای خودتان داشته باشید تا از این طریق بتوانید فعالیت خود را علاوه بر دنیای واقعی در دنیای مجازی هم داشته باشید.

فعالیت در دنیای مجازی یا اینترنت می‌تواند مزایا خوبی را در اختیار شما قرار دهد. بطور مثال میتوانید فعالیت و یا کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید یا اطلاعاتی در مورد شعل خود با کاربران به اشتراک بگذارید و یا حتی به نیاز های کاربران پاسخ بدید. این پاسخ دادن به نیاز می‌تواند از طریق فروش محصول، ارائه مشاوره و … باشد.

و اما می‌رسیم به چند سوال مهم و اساسی:

آیا این شخص یا سازمان قادر به انجام کارهای سایت من هست؟

برای داشتن سایت چی نیاز دارم ؟

برای ساخت سایت باید چه کرد ؟

برای طراحی سایت به چه چیزهایی نیاز داریم ؟

مراحل راه اندازی وب سایت ؟

موارد لازم برای طراحی سایت ؟


 

اولین گام برای داشتن سایت: مهم‌ترین چیزی که برای داشتن سایت ابتدا به آن نیاز داریم داشتن هدف هست. یعنی باید ابتدا بدانیم که برای چه هدفی قصد داریم برای خود سایت ایجاد کنیم و با دنبال کردن این هدف آیا به نتیجه مطلوبی که مد نظر هست می‌رسیم یا نه! در ذهن هر شخص اهداف مختلف و متفاوتی می‌تواند برای داشتن سایت وجود داشته باشد. مثلا: فروش محصولات – اطلاع رسانی – کسب شهرت – ارائه آموزش و….

گام دوم برای داشتن سایت: باتوجه به هدفی که برای خود مشخص کردید نیاز هست که حال برای سایت خود یک اسم انتخاب کنید. اسم سایت همان آدرسی هست که کاربران در زمان ورود به سایت در نوار آدرس مرورگر مشاهده می‌کنند. بطور مثال: googl.com – yahoo.com – webcaster.dev و… همه اسم سایت هستند.

گام سوم برای داشتن سایت: اسمی که برای سایت خود انتخاب کردید را حال باید سفارش دهید. به این مرحله از کار خرید دامنه هم گفته می‌شود.

گام چهارم برای داشتن سایت: خریداری هاست برای سایت. هاست یعنی مکانی در اینترنت که می‌توانیم اطلاعات سایت خود که شامل تصاویر – متن ها – فیلم ها و…  می‌شود را روی آن بارگزاری کنیم تا این محتوا را بتوانیم با کاربران اینترنت به اشتراک بگذاریم.

گام پنجم طراحی سایت: در این مرحله از کار شما باید به طراحی و پیاده سازی سایت متناسب با نیازها و اهدافی که مشخص کرده اید بپرازید.

با طی کردن این ۵ مرحله شما می‌توانید یک سایت داشته باشید. البته باید توجه داشته باشید که برای گام پنجم نیاز هست که شما از یک شخص یا یک سازمان که تخصص کافی در زمینه طراحی و پیاده سازی سایت را دارد استفاده کنید. بلکه کار طراحی سایت یک کار تخصصی هست که علم و دانش خود را نیاز دارد.

برای اینکه راحتر بتوانید صاحب یک سایت باشید می‌توانید بعد از انجام گام اول که تعیین هدف بود کار را به یک فرد یا یک مجموعه متعهد و متخصص واگذار کنید تا در سریعترین زمان ممکن گام های بعدی برای داشتن سایت را برای شما انجام دهند.

 

امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را ببرید.
وب کاستر
تجربه‌ی خوب طراحی

امتیاز شما به این مطلب
کپی شد 🙂
برچسب مطالب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.