چرا شرکت ها باید سایت داشته باشند

بدون دیدگاه
کپی شد 🙂
چرا شرکت ها بايد سايت داشته باشند، دليل طراحي سايت، علت طراحي سايت، مزاياي داشتن سايت، وب کاستر، چرا سايت طراحي مي کنيم، چرا طراحي سايت
چرا شرکت ها بايد سايت داشته باشند، دليل طراحي سايت، علت طراحي سايت، مزاياي داشتن سايت، وب کاستر، چرا سايت طراحي مي کنيم، چرا طراحي سايت

چرا شرکت ها باید سایت داشته باشند

10 دلیل برای اینکه کسب و کار کوچک شما نیاز به یک وب سایت دارد

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و تمایل داردید که نام تجاری و کسب و کار خود را رشد دهید باید یک وب سایت داشته باشید!

در این مقاله سعی میکنیم ۱۰ دلیل برای اینکه هر کسب و کاری نیاز به وب سایت دارد را خدمت شما ارائه دهیم.

۱- به کسب و کارهای کوچک و بزرگ اعتبار می‌دهد!

امروزه مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر از اینترنت برای جستجوی محصولات یا خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند. کسب و کار کوچک شما با داشتن یک وب سایت، اعتبار کسب بدست می‌اورد. برای کسب و کارهای مجازی یا خانگی که در واقع فاقد آدرس ثابت و مشخصی برای ارائه خدمات و محصولات خود هستند، این خیلی مفید است. به این دلیل که کسب و کار شما مجازی هست و قادر نیستید همانند سایر کسب و کارها در دنیای واقعی و بصورت فیزیکی محصولات خود را تبلیغ کنید و به مشتریان ارائه دهید.

 

۲- مقرون به‌صرفه بودن و بدست آوردن سود خالص‌تر

شما به عنوان فردی که دارای یک کسب و کار کوچک یا بزرگ هست ماهانه هزینه‌هایی از قبیل: اجاره فروشگاه یا دفتر – هزینه های آب٬ برق٬گاز و… – حقوق ماهانه افرادی که در فروشگاه یا دفتر شما مشغول به‌کار هستند و… را باید پرداخت کنید. در حالی که اگر شما کسب و کار مجازی داشته باشید دیگر لازم نیست که هر ماه این هزینه‌های هنگفت را پرداخت کنید و از هم می‌تواند خیلی مقرون به‌صرفه تر باشد.

 

۳- داشتن سایت شما را قادر می سازد مشتریان خود را به روز نگه دارید

وب سایت خود را به عنوان بروشور یا کاتالوگ آنلاین خود در نظر بگیرید. برای به روزرسانی اطلاعات در مورد محصولات و خدمات خود که در وب سایت شما قرار دارد تا بروزرسانی اطلاعات در مورد محصولات که قرار هست از طریق چاپ بروشور و پخش آن در سطح شهر انجام شود خیلی سریع‌تر و ساده‌تر می‌تواند باشد. و این کار موثرتر هست برای اطلاع دادن مشتریان خود در مورد ورود محصولات جدید، رویدادهای آینده، تبلیغات ویژه یا هر خدمات جدیدی که قصد دارید در آینده در اختیار مشتریان خود قرار دهید٬ باشد.

 

۴- دسترسی آسان و همیشه در دسترس بودن!

آیا تا کنون برای شما این اتفاق رخ داده است که برای کسب اطلاعات بیشتر یا حتی ثبت سفارش به فروشگاهی مراجعه کنید و با درهای بسته مواجه شوید؟ قطعا این اتفاق می تواند برای هر کسی رخ دهد! فروشگاه، سازمان و یا شرکت هایی که در دنیای واقعی ما هستند در یک ساعتی از شبانه روز آماده به ارائه خدمات خود هستند و اگر خارج از ساعت کاریشان به آنها مراجعه کنیم قطعا به درهای بسته برخورد خواهیم کرد. درصورتی که اگر همین مراکز خدمات خود را از طریق وب سایت به مخاطبان خود ارائه می دادند دیگر این مشکل به وجود نمی آمد و مشتری در هر ساعت از شبانه روز که می خواست می توانست اطلاعاتی در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارد بدست آورد و همچنین آن را سفارش دهد!

 

افزایش فروش

۵- افزایش مشتریان

اکثر کسب و کارهایی که خارج از فضای مجازی و بصورت محلی در حال فعالیت هستند معمولا اگر خوب کار کرده باشند می توانند فقط محبوبیت محلی برای خود کسب کنند. یا در نهایت فقط در شهر خود معروف شوند. اما اگر علاوه بر فعالیتی که در فضای واقعی دارند همین فعالیت را در فضای مجازی یا اینترنت انجام می دادند. قطعا فرصت این را پیدا می کردند تا می توانستند خدمات خود را به افراد بیشتری در شهر های مختلف و یا حتی کشورهای مختلف عرضه کنند که این امر خود باعث افزایش محبوبیت بیشتر و افزایش مشتریان می شود.

 

۶- صرفه جویی بسیار در زمان!

ارائه اطلاعات به مشتریان، زمان زیادی را صرف می کند، چه بصورت تلفنی، یا چهره به چهره، و چه در یک بروشور یا در ایمیل. با یک فروشگاه آنلاین میتوانید اطلاعات زیادی در مورد محصولات و خدمات خودتان را به مشتریان ارائه دهید. هنگامی که وب سایت شما در دردسترس است، برای مشتریان شما به طور نامحدود قابل استفاده هست، و می‌تواند هر اطلاعاتی در مورد هر محصولات شما را در هر ساعت از شبانه روز بدست بیاورند.

 

۷- بهبود دادن خدمات مشتری

شاید شما محصولاتی سازگار با محیط زیست را به فروش برسانید و تمایل دارید نحوه چگونگی بازیافت را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید، و یا شاید شما یک حسابدار هستید و می خواهید به مشتریان خود توصیه کنید که چگونه روش های حسابداری خود را ساده تر کنند. می‌توانید با وارد کردن یک صفحه پرسش و پاسخ، اضافه کردن مقالات  در سایت یا ارسال خبرنامه این اطلاع رسانی و آموزش به مشتریان را انجام دهید و دیگر انجام کارهایی مثل اطلاع رسانی از طریق تلفن٬ بروشور و… نیاز نیست.

 

۸- افزایش رضایت

داشتن یک وب سایت راحتی و سادگی استفاده از خدمات و محصولات شما را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. برای افراد متقاضی خیلی لذت‌بخش‌ تر هست که در پشت میز خود نشسته یا در رختخواب خود دراز کشیده باشند و بتوانند به سادگی اطلاعاتی که نیاز دارند در مورد محصولات شما را بدست بیاورند و خرید خود را انجام دهند! تا اینکه بخواهند بصورت فیزیکی به فروشگاه یا دفتر شما مراجعه کنند و….

 

افزایش فروش۹- افزایش فروش

در فضای اینترنت و با استفاده از وب سایتی که برای کسب و کار خود تهیه کرده اید می توانید بدون حد و مرز و با برنامه ریزی فعالیت کنید. خدمات خود را به افراد زیادی معرفی کنید. به آن ها سرویس بدهید و محبوب شوید. هر چقدر افراد بیشتری با کسب و کار و خدمات شما آشنا باشند٬ احتمال موفقیت و فروش شما افزایش پیدا خواهد کرد.

 

تبلیغات بهتر

۱۰- تبلیغات بهتر

شما اگر وارد فضای اینترنت شده باشید و خواسته باشید که تبلیغاتی را برای سایت خود انجام دهید خیلی راحت تر می شود اینکار را انجام داد. و همچنین انجام این تبلیغات مشکلاتی زیست محیطی را برای طبیعت ایجاد نخواهد کرد. میدانیم که مثلا برای چاپ تراکت از کاغذ استفاده می شود و کاغذ هم از تنه ی درختان تولید می شود و هر چه بتوانیم مصرف کاغذ را کاهش دهیم می توانیم درختان بیشتری را در طبیعت خود حفظ کنیم و زندگی سالم تری داشته باشیم.

 

پیروز و موفق باشید…
وب کاستر
تجربه‌ی خوب طراحی

امتیاز شما به این مطلب
کپی شد 🙂
برچسب مطالب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.