داشتن سایت چه سودی دارد 2

بدون دیدگاه
کپی شد 🙂

داشتن سایت چه سودی دارد 2

در مقالات قبلی در مورد داشتن سایت چه سودی دارد صحبت شد و به یه سری سوالاتی از قبیل:

  • چرا باید سایت داشته باشیم
  • مزایای داشتن وب سایت شخصی
  • مزایای سایت اینترنتی
  • مزایای راه اندازی سایت 
  • چرا سایت طراحی می کنیم

پرداختیم. و در ادامه به ۵ مزیت داشتن سایت اشاره کردیم. چنانچه تمایل دارید می توانید مقاله قبلی که در این موضوع بود را مطالعه نمایید: داشتن سایت چه سودی دارد

امروز قصد داریم به ۴ مزیت دیگر داشتن سایت اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید…

 

بروز بودن یا زنده نگه داشتن سایت۶- بروز بودن یا زنده نگه داشتن سایت
اگر برای حرفه و کسب و کار خود قبلا سایت آماده کرده اید. باید همیشه سعی کنید که سایت خود را زنده و بروز نگه دارید! برای زنده نگه داشتن یا بروز نگه داشتن سایت شما می توانید بخشی به سایت خود اضافه کنید با عنوان وبلاگ و در این بخش سعی کنید که اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود با مخاطبان یا مراجعه کننده گان به اشتراک بگذارید. اطلاعات می تواند شامل آخرین اخباری حوزه کاری شما باشد و یا آموزش و یا اطلاع رسانی و…

 

 

لینک ها۷- لینک ها
لینک ها برای بازاریابی ویروسی بسیار مهم هستند. اگر شما یک وب سایت خوب با محتوای خوب و ارزشمند مربوط به حوزه کاری یا محصولات یا خدمات خود داشته باشید، افراد بیشتر احتمال دارد وب سایت شما را به عنوان یک وب سایت مرجع و مفید در سایت خود معرفی کنند. اینکار به مراتب ارزش سایت شما را نزد موتورهای جستوجو افزایش می دهد.

 

 

راه اندازی سرویس خبرنامه یا اطلاع رسانی به کاربر۸- راه اندازی سرویس خبرنامه یا اطلاع رسانی به کاربر
درصورتی که سایت شما به اندازه کافی محبوب شده و مراجعه کننده دارد. پیشنهاد میکنیم از سرویس های اطلاع رسانی یا خبرنامه در سایت خود استفاده کنید. با استفاده از این سرویس ها می توانید همواره جدیدترین اخبار و رویدادهایی که مربوط به کسب و کار خود دارید را برای آن ها از طریق ایمیل٬ پیامک و… ارسال کنید. اینکار می تواند به بهتر شدن رابطه کاربران با سایت کمک کند.

 

 

افزایش فروش۹- افزایش فروش
در فضای اینترنت و با استفاده از وب سایتی که برای کسب و کار خود تهیه کرده اید می توانید بدون حد و مرز و با برنامه ریزی فعالیت کنید. خدمات خود را به افراد زیادی معرفی کنید. به آن ها سرویس بدهید و محبوب شوید. هر چقدر افراد بیشتری با کسب و کار و خدمات شما آشنا باشند٬ احتمال موفقیت و فروش شما افزایش پیدا خواهد کرد.

 

امتیاز شما به این مطلب
کپی شد 🙂
برچسب مطالب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.